livet leker

|
Hej på er! Livet rullar på som vanligt. Trivs som fisken i vattnet på jobbet fast alla mina kläder blir förstörda när det flyger målarfärg omkring i rummet, fast jag hittar nya blåmärken varje dag som jag inte har någon aning om var de kommer ifrån och fast vissa barn försöker dra ner mina byxor och upp mina tröjor men thats life. Jobbet har sin lilla charm trots det! 
 
Igår blev en aslång dag. Agerade chaufför på natten så blev kanske 6 timmar sömn ungefär? Tidig väckning och iväg till jobb #1 - måla. Lunchdejt med mamsis vid Thaistyle. Iväg till jobb #2 - eftis. Kaos. Snackade med Teija över staketet som behövde en hjälppis till kompisskolan så jag ställde upp och for dit direkt efter att jag slutade. Kom hem halv 8 tiden, åt middag och somnade kl 9 ungefär haha. Var så jäkla trött så det är inte ens sant. 
 
Annars då? Tog sovmorgon imorse och fick sova ut ordentligt efter den långa gårdagen! Det är fredag och det är bästa dagen på jobbveckan! Inatt hade Grey's Anatomy säsongspremiär så ikväll ska jag och Emilia ha greysfriday och kolla det tillsammans! Imorgon ska vi ha middagsgäster och sen drar jag och några kompisar ut! Livet leker och jag vill ha en hundvalp
 
#1 - - Sofia Öster:

Va med i min Veckans blogg tävling! Tryck på länkin så kmr du ti inlägge! -> http://nouw.com/sofiaoster/veckans-blogg-27153154

Upp