lately

|
Hej på er! Jag har egentligen ingenting vettigt att säga men jag kände bara för att kika in här lita snabbt och uppdatera er om läget. Det är svinkallt ute och alla löv ligger numera på marken istället för i träden. Jag har inte gjort så mycket på sistone men ändå känns det som att jag har problem att få tiden att räcka till. Att jobba, plugga och umgås med familjen och vännerna tar mer tid än vad man tror. Och periodbytet gör dessutom att jag nu pluggar två mattekurser samtidigt - geometri och sannolikhet, vilket betyder dubbelt med läxor. Mellan allt detta har jag även försökt hinna äta, sova och andas, för sådant är ju viktigt typ! 
 
Igår efter en hel dag med huvudet i matteboken blev det iallafall utgång! Vi var först hos Tobbe en stund innan vi for in till en lägenhet i stan där massa andra vänner redan var. Kvällen var helt okej! Det var många kända ansikten ute så det var trevligt. Dessutom var Linn, Lena och Erica hemma från sina studieorter så det var superkul att de dem också! 
 
Idag har jag i princip bara legat i sängen, käkat chips och kollat Greys hela dagen, haha! Men det tycker jag faktist att jag var värd. Nu är jag utvilad och redo för en ny vecka. Jobbar dock bara två dagar denna vecka för på onsdag tar jag höstlov! 
Upp