Lajvet

|
 
 
 
Låtarna med stort L som spelas på repeat nu! 
 
Dagens humör: väldigt neutralt, kanske lite mer åt minushållet
Dagens mående: jag blir bara mer och mer förkyld
Dagens borde: inga borden en dag som denna
Dagens frisyr: en slarvig bulle mitt på skallen
Dagens smink: au naturel
Dagens klädsel: sweatshirt och tights
Dagens planer: fixa käk med Erika och typ bara vara
Dagens materiella vill ha: en lägenhet
Dagens fundering: vad fan jag har gjort när jag har ont i nacken
Dagens beroende: te
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens längtan: måndag
Dagens superlängtan: juletider!!
Dagens låt: how can we be lovers (Emilia - ditt fel!)
 
Tjena! I tisdas kickade vi igång höstlovet med en utgång vilket var kul! Jag tog det dock lugnt eftersom jag skulle åka till Tammerfors på onsdagmorgon med familjen för en heldag med shopping. Bilade ner, först till IKEA och guuud vad jag vill flytta hemifrån alltså!! Efter ett par timmar där for vi vidare till Ideapark. Hittade inte så mycket, enda butiken jag handlade vid var New Yorker. Men det kanske var bra så gick det inte så fasligt mycket pengar! 
 
Somsagt har jag gått och blivit förkyld. Jag har inte ont i halsen men jag låter som en kråka och hostar konstant typ. Dricker varmt 13 gånger om dagen och äter 17 halstablettaskar per dag sådär ungefär. Men det är ganska mysit att vara sjuk också så att man faktist har en anledning att bara ligga i sängen, kolla om hela Greys Anatomy och inte göra någonting! 
#1 - - Sofia Öster:

krya på dig finis :*

Svar: Tack! :) <3
Fanny Martin

#2 - - Sofia ÖSter:

Veckans blogg vinnarna är utsedda! Kika in ifall det var DU som vann!

#3 - - linda:

Krya!!

Upp