lång dag

|
Imorse vaknade jag till sociala medier fyllda med val-snack. Satte mig framför tvn och hann kolla slutet på valvakan. Ska man skratta eller gråta? Känner inte att jag är tillräckligt påläst för att dra nån vidare föreläsning här men ibland undrar man hur människor riktigt tänker. Resten håller jag för mig själv.
 
Dagen rullade vidare med jobb och sen dubbla mattelektioner efter det. Onsdagarna blir alltid så långa just pga. matten. Hinner dessutom inte käka innan så middagen blir alltid sen. Reminder till mig själv: packa med mellanmål nästa vecka! Annars så var jag jättetaggad på snöfallet som vädergudarna hade lovat vid 14-tiden men inte fick vi mer än ett par flingor som försvann så fort de landade på marken. Håller tummarna att vi vaknar till ett vinterland på fredagsmorgonen istället! 
Upp