tidsfördriv

|
Vad är viktiga egenskaper hos en partner? Han ska vara glad och ha lätt till skratt som jag själv, han bör inte heller vara alltför stökig eftersom jag är det haha. Det blir mycket städning om båda två är som jag :)
Saknar du någon just nu? Jaaa!
Var skulle du vilja vara just nu? Har det rätt bra i Malax nu när vädret är så fint haha
Är du rädd att bli kär? Njää eller jaao kanske lite, inte lika mycket som jag var för ett år sedan. Nu är det nog främst ifall känslorna inte blir besvarade. 
När grät du senast? Nån gång förra veckan tror jag
Vad för sorts killar dras du till? 
Skulle du kunna förlåta den senaste personen som sårade dig? Minns inte riktigt vem som har sårat mig sist men jag har aldrig blivit sådär megasårad tror jag så jag har antagligen redan förlåtit den som har sårat mig. Jag är rätt förlåtande av mig bara inte allt upprepar sig typ 10000 gånger, då ger jag upp. 
Har du någonsin förlorat någon som betytt mycket? Jao det har jag väl
Vill du gifta dig? JAA!
Hur svarar du i telefon? Hej, tråkigaste sättet ever haha
Har du någon gång sovit på en soffa med någon annan? Joo 
Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Allraallra först är väl själva kroppen, klädstil, frisyr osv
Vad får du oftast komplimanger för? Hår, ögon och kläder 
Har du älskat någon på riktigt? Älskar min familj och mina vänner
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det kan dom! 
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? "Lägg på uunin nu" av papsis
Vart kommer du ifrån? Jag är född i Kvevlax men har bott i Malax i 16 år nu
Hur lång är du? mellan 165 och 170 cm typ
Din skostorlek? 38
Är du singel? Ja
Trivs du med det? Det går i perioder haha ibland vill jag bara ha en pojkvän att gosa med
Vilken är din favorithögtid? Julen alla dagar i veckan! 
Vilken bok läser du just nu? Skynda att älska av Alex Schulman
Brukar du dricka alkohol? Jao det händer nu som då på fest
Kramar eller kyssar? Måste nog välja kyssar
Choklad eller vanilj? Vanilj
Har du varit i slagsmål? Nej det har jag inte
Hur imponerar man på dig som kille? Oj, haha, nåå du ska inte vara för på ialla fall för då backar jag haha! Sen är jag väldigt blyg och sämst på att komma på samtalsämnen så om du pratar så det inte blir obekvämt haha fy vad svårt xD
Har du sårat någon med flit? Jaa eller nej, alltså, medvetet jaa, men jag ville väl egentligen inte
Vad lyssnar du på just nu? One Dance med Drake 
När pratade du senast med killen som du senast pussade? Idag (update vi pratar nästan varje dag via snapchat men irl var det förra måndagen)
Skulle du kunna pussa den senaste killen du pussade igen? Joo
Är du kär i någon kändis? Haha, kär är väl att ta i men finns ju många hunkar därute 
Har du en vän av det motsatta könet som du lätt kan tala med? Joo
 
#1 - - Jonna:

Ja lånar liston!:)

Svar: cool! :)
Fanny Martin

Upp