lördag

|
Dagens humör: känner mig glad och jag har massa energi
Dagens mående: jag mår bra trots förkylning
Dagens borde: bli friiiiisk!! 
Dagens frisyr: en väldigt slarvig bulle 
Dagens smink: no makeup todayyyy
Dagens klädsel: träningskläder as usual 
Dagens planer: träffa Sofia för en fika och sen åka till Natashisen 
Dagens materielningla vill ha: får aldrig nog av träningstights
Dagens fundering: oj idag snurrar det mycket i skallen 
Dagens beroende: syre?
Dagens tråkigaste: att vänta på att klockan går
Dagens längtan: faagerööö dansernaaa 
Dagens superlängtan: studenteeeennnn! 
Dagens låt: 15 år med Albin 
 
Hej på er! Igår var jag somsagt en trip till Närpes med mamsen och Hanna och vi hade det riktigt mysigt. Blev pizza till middag men det var inte så gott som jag föreställde mig haha! Fick också ett litet extra jobb igår så det är ju superkul! Somnade sent inatt för jag bara låg och överanalyserade massa grejs, vilket i sin tur ledde till att jag vaknade ovanligt sent också. Men skönt var det ialla fall att få sova ut. Nu ska jag hoppa i bilen och hämta hem Ellen och Sara och sen ska jag åka och träffa Sofiiaaa! Efter det åker jag raka spåret till Natasha och stannar där över natten eftersom vi ska jobba imorgon bitti! Ha en bra lördag allihopa så hörs vi! Pussar 
Upp