10:01:20

|
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Jag har egentligen inte gjort sååå mycket de senaste dagarna men jag har bara inte kommit mig för att sätta mig vid datorn och blogga. Jobbade somsagt hela förra helgen och saknar redan Frida och Morris. Annars har jag varit i stan, varit på stranden, legat hemma i solstolen och läst, städat och hängt med Natasha en kväll. I söndas hann vi också vara på min kusins konfirmation och i måndas jobbade jag på friidrott! Idag kommer Natasha hit och imorgon plockar vi upp Emilia och åker iväg till Molpe för att fira midsommar med god mat, trevliga människor och framför allt - Molpecupen! På lördag åker vi förhoppningsvis på förfest någonstans och sen vidare till Fagerö. Ser fram emot helgen suuupermycket och det kommer bli såå roligt! 
Upp