för vi har tagit studenteeeeeen

|
..fyfan vad vi e bra!! Äntligen har också jag fått den vita mössan på huvudet och betyget i handen! Igår var en helt fantastisk dag! TACK TACK TACK till alla underbara människor som jag fått dela den bästa dagen med och tuuuusen tack för alla fina kramar, ord, blommor och presenter. Jag kan inte tacka er tillräckligt! Efter festen hemma hoppade vi alla i en taxi och for iväg till Strampen och åt middag med alla lärare. Det var så himla roligt och maten var supergod! Efter några timmar där fortsatte vi in till centrum och vandrade mellan olika barer. I det stora hela var kvällen awesome men där mot slutet var jag så trött och sur och hade så jädrans ont i mina fötter såå hoppade in i en taxi med ett par andra tröttisar och var hemma runt 2. Skönt det! Idag äter vi tårta till frukost och laxsoppan från igår lämnade det så mycket av att vi får käka soppa i 2 veckor framåt haha! Stort tack igen! :)
Upp