bästa midsommar

|
Hej på er! Jag har haft en helt suverän helg och midsommar!! I fredas efter en heldag i Molpe for vi till Natasha och sov där. Fixade värsta midsommarmiddagen med nypotatis och grillat och sen jordgubbar till efterrätt innan vi packade ihop alla våra saker och for iväg till Närpes. Först fixade vi oss hos Natashas mommo och då vi var klara for vi till Anton där vi körde olika spel och sånt. Därifrån for vi vidare till en förfest där det var massa folk och det var supertrevligt. Kom till Fagerö rätt sent men hann ändå träffa så otroligt mycket folk och jag hade i helhet en awesome kväll! Idag vaknade vi upp 12-tiden och for iväg på pizza med Hannah ohc Jessica. Så himla roligt! Efteråt var vi en sväng via kråsin och simmade med Emma. Nu är jag hemma igen och jag är riktigt jäkla trött haha! Ska dra en snabbis och simma med Ellen för det är så himla varmt. Sen ska jag nog sova! Vill bara säga tusen tack än en gång till allihopa som varit med och gjort helgen så bra :D
Upp