summer is over

|
Sen senast har det hänt så mycket roligt och jag har noll ångest över att jag inte har bloggat. Sorry not sorry men så jäkla skönt att bara få leva life och strunta i alla måsten. Nu börjar dock sommaren lida mot sitt slut. Sista sommarlovsdagen imorgon innan jobbet kallar. Så småningom börjar även pluggandet! 
 
Det börjar ju bli länge sedan nu men före åminne beachparty hade jag och Ellen förfest och det blev skitkul! Resten av kvällen var väl inget att hänga i granen. Minns typ inte ens vad som hände men förfesten var guld
 
Jag har jobbat en del, när vädret har tillåtit. Dock har det regnat jäkla mycket nu på sistone så har haft lite ledigt. Skit då jobbet tar alla fina sommardagar. Hur många oreoshakes har jag och Ellen inte druckit i sommar? Hahah, har tappat räkningen. Men de är supergoda! 
 
Jag och Natasha har också varit på en liten spontan roadtrip. Mitt i allt en kväll hoppade vi i bilen och drog söderut. Haha, inte ända till palmer men blev et nattdopp i stora vågor i Yyteri istället, close enough! Badade i en fontän mitt i Björneborg, såg solned och -uppgången, sjöng för fulla halsar till bästa musiken och körde slut på bensintanken! Kul var det iallafall! Vi var hemma halv 9 på morgonen därpå efter att ha vakat hela natten. Jobbade från 9 i ett par timmar och sen sov jag några timmar på dagen haha!
 
Har också hunnit vara på Bergö med Evelina och det var så kul att träffa henne igen efter en allt för lång tid! Plockade massa blåbär innan jag for hem och gjorde en blåbär-födelsedags-paj åt lille Mulzen som fyllde 19 år. Var till fagerö på rockabilly också. En helt okej kväll det med! Dagen därpå köpte jag och Natasha massa gottis och satte oss på en brygga i Åminne och sat tdär och snackade skit i typ 4 timmar. Life
 
Har hunnit se ut Greys Anatomy och nu vet jag inte vad jag skall göra med mitt liv. Det känns tomt att lägga sig om kvällarna utan att se några avsnitt Greys innan. Bästa serien for sure. Har också fått ett favvofilter på snap, som de bestämde sig för att ta bort för ett par dagar sen så det suger också. Men det är nog de sämsta sakerna i mitt liv just nu. Att mitt favoritfilter på snap är borta och att min favoritserie är slut. Så livet är rätt så najs med andra ord! Har också fått jobb på eftis!!!
 
Igår hoppade jag och Natasha på bussen till Powerpark! Vi var äldst i gruppen men säkert yngst i sinnet. Haha nämen, körde typ två berg-och-dalbanor och mådde dåligt i en timme efter så vi bara satt på en bänk och drack vatten och gick i Röllis sagoland, hahah! Den körde vi vattenstockarna med Koffe och Rene flera gånger och gick runt helt dyngsura! Sen käka vi pizzabuffé innan vi tog bussen hem igen. Hade en bra dag! Det var allt för länge sen jag var på nöjesfält senast! 
 
Har säkert glömt hälften av allt jag gjort men vad gör det! Har vart en awesome sommar och jag är mer än redo och taggad som fan att börja jobba och plugga igen! Ha det bra så hörs vi snart! :)
Upp