first week

|
Hej på er! Nu är min första vecka på jobbet i full gång och jag trivs superbra! Jag jobbar på eftis för er som undrar. Halva veckan är jag i Yttermalax och andra halvan i Övermalax, vilket betyder att jag har möjlighet att hänga med dubbelt så många barn!! Nästa vecka börjar jag plugga också så då får jag äntligen någonting att göra på förmiddagarna. Börjar bli liiite tråkigt att bara sitta hemma helt ensam och stirra i taket och vänta på att klockan ska bli halv 1. Men snart så! Ska försöka njuta nu de sista dagarna! I helgen väntar kräftskiva med ett helt gäng från klassen innan vi alla skiljs åt och flera flyttar iväg till sina nya studieorter. Efter det blir det utgång! Kommer bli superkul tror jag! Nu ska jag fixa ihop lite frukost åt mig och se om jag kan göra någon nytta här hemma innan jobbet , haha! Ha det bra!
Upp