tråkigt att vara ledig

|
Hej på er! Det är såååå tråååååkit att vara ledig! Haha, har varit ledig nu i inte ens tre dagar och håller på att få spader. Det finns ingenting att göra här hemma förutom att tvätta kläder, städa, diska och kolla tv. Igår låg jag bara och kollade youtube fram till klockan 5 då jag for till gymmet. I måndas låg jag och tittade på biljard på tvn. Biljard. Sen kollade jag TV shops reklam om en supercool makapär som rev och hackade grönsaker. Det var det intressantaste jag kunde hitta. Jag har inget jobb heller. Men snart får jag förhoppningsvis åka och jobba! Vet inte riktigt vart jag försöker komma med detta inlägg men ville typ bara blogga föratt jag har så tråkigt. Men jag har inget roligt att blogga om heller sååå, jao. Såhär ser mitt liv ut just nu. Jeeteintressant! Imorgon kommer dock Natasha hit och så ska jag dessutom köra evil 8 med Erika så det ska bli mycket roligt :)
Upp