måndag

|
Hej på er! Måndag idag och jag är såå pepp på en ny vecka! Idag har jag suttit i timmar och kollat på bilder från Paris och sökt billigaste flygbiljetten dit. Sen har jag också kollat runt på lediga lägenheter i Vasa och på massa inredningskonton på instagram. Haha, jag har inte köpt någon flygbiljett och inte heller någon lägenhet! I wish, men njää inte ännu på ett tag. Jag har bara suttit och drömt mig bort. Jag längtar så mycket till dagen då jag äntligen skaffar min första lägenhet och jag får inreda den precis som JAG vill, jag får titta på vilken kanal JAG vill och jag får bestämma vad JAG vill äta varje dag. Sen när det väl händer kommer jag väl antagligen bo i en lägenhet med gamla möbler som håller på falla ihop och inte alls matchar varken varann eller lägenheten, inte ha råd med en tv över huvudtaget och så kommer jag käka pasta och tonfisk varje dag men det har väl sin lilla charm det också :D 
Upp