det senaste

|
Ändrade planer! Jag for till Natasha redan på onsdagen och vår kväll gick ut på att kolla Johan Falk och finalen av mästerkockarna och sen somnade vi i princip direkt efter det. På torsdagen steg vi upp och for och gymmade, sen åt vi lunch innan vi packade ihop och Natasha for iväg till jobbet och jag for hem. På kvällen kom Natasha till mig efter jobbet, vi gick i bastun och kollade en till Johan Falk innan vi gick och lade oss. På fredagen gjorde vi bara mest spontana saker. Vi var bland annat till stan och kollade in potentiella studentklänningar och sen hade vi picknick. På kvällen letade hon sig hemåt och jag kollade serier tills jag somnade. Idag for jag till Kurikka med Sara och åtta barn för att käka tortillas, leka och umgås med ett gäng finska barn. Riktigt roligt har vi haft det! När jag kom hem var jag ut på årets första riktiga cykeltur, wiihh så härligt när sommaren bara kommer närmare och närmare! Har även hunnit vara ute på en promenad med Emilia och bara catchat upp om allt det senaste och lite till. Riktigt mys! Imorgon ska vi ha lite släktingar över på kaffe och tårta och fira Ellen lite i efterskott! :)
Upp