kameror

|
Har funderat på att köpa en ny kamera i ett par år nu snart eftersom min systemkamera börjar ha sett sina bästa år. Eller min lilla Nikon D3000 tar vääldigt gryniga bilder och bilderna är lixom mörka och bara allmänt dåliga. Jag har bara aldrig kommit mig för att köpa en för jag har inte haft några extra slantar och jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Eller nu på senare tid har jag fastnat riktigt för Nikon 1 J4 men jag vet inteeeeee. Har ni några tips? Vilka är bra och vilka är dåliga? Hjälp mig
#1 - - Emiza:

bra tips

#2 - - Ellen:

Jag vet inte vilken som är bäst att köpa, står själv mellan valen om jag ska köpa en kompaktkamera eller inte. Jag har en systemkamera, men jag vill ha någon som är smidigare att ta med sig. Hoppas att du hittar någon som du kan köpa :)

#3 - - Tommy:

fint tips =)

#4 - - Frida's Friday:

Jag har en Canon EOS M och är jättenöjd! En kompakt systemkamera som numera inte tillverkas längre och därför finns till riktigt bra pris på ex. Amazon :)

#5 - - Rebecca Gustavsson:

Hej! Jag tänkte bara höra vilken kamera du valde? Är för tillfället i valet mellan en Nikon 1 j4 och en Canon G16, men har lite svårt att bestämma mig. Om du köpte någon av dessa, blev du nöjd osv? :)

Upp