tuff vecka

|
Hej på er! En ovanligt tung vecka lider mot sitt slut. Det är länge sen jag längtat till helgen så mycket som jag gör just nu. Långa dagar med busiga barn, kvällsjobb och plugg därtill. Dessutom har snön smält bort och den enda som är ledsnare än eftiskidsen är jag. Det ska bli otroligt skönt nu när julen närmar sig och alla kvällsaktiviteter börjar ha sin sista träff för denhär terminen så jag får ha en liten paus, samla krafter och köra igång igen med nya tag efter lovet! 
 
Just det ja! För ett par dagar sen tog vi in vår gamla VHS och alla kasetter! Så på mina lediga förmiddagar har jag legat i soffan och käkat frulle framför mina favoriter Madicken och Alla vi barn i Bullerbyn. Hur härliga är inte Astrid Lindgrens filmer? Borde verkligen ta och skaffa alla på DVD så att mina egna barn också ska ha möjligheten att se dem när den dagen kommer! 
Upp