lately

|
På söndag låg jag kvar i sängen i ett par timmar efter att jag hade vaknat. Då jag väl kom mig upp for jag iväg till radhuset och tvättade fönster. På kvällen fixade jag middag till hela familjen och det blev sååå goott! I måndags var det dags för skola igen och enda roliga på dagen var gymnastiktimmen. Efter skolan tränade jag och sen hann jag även med ett zumbapass senare på kvällen. Innan jag somnade läste jag igenom franskan inför provet som vi skrev igår.  Efter skolan var jag och gymmade en timme innan jag cyklade iväg till jobbet. Kom hem, hoppade i duschen och gjorde läxorna. Idag åkte jag från skolan lite tidigare för att åka på gruppkörning med Tobbe. Efter det gick vi snabbt igenom Stadium som har öppnat i Vasa för ett par dagar sedan. När vi kom hem åkte jag raka spåret till pixne för att jobba med Hanna. Sen en sväng via socken påväg hem. Imorgon kväll ska vi åka på teater från skolan så det ska bli roligt! På fredag är det jobb som gäller igen. Nu har jag massor med läxor som skall göras men jag tänkte att jag skulle kika in och säge hej eftersom jag inte gjort det på ett par dagar nu! :)
Upp