2015 highlights

|
• Denna kvällen i Barcelona när vi var ett lite större gäng som gick och åt tapas!
 
• När vi var superexcited för att kanske, möjligen få se en glimt av Kenza på flygplatsen, OCH VI GJORDE DET! 
 
• Denhär dagen i Kristinestad med min mamma var guldvärd! Alltför sällan vi gör saker tillsammans!
 
• På skolavslutningen när jag satt och pratade med en saknad vän i flera timmar!
 
• Bästa sällskapet på midsommarafton! Pratade i timmar! Både fredagen och lördagen var grym! 
 
• När lilla Rianna låg och visade oss alla bilder i sin telefon och berättade långa historier om varenda en, hahah! 
 
• Alla samtal med Ellen om allt mellan himmel och jord!
 
• När jag och Ellen drog limbo för knattarna på disco! 
 
• Tomatkarnevalsfredagen när vi käka hamburgare innan vi cyklade hemåt!
 
• När jag och Tobbe var ut och cyklade på villaavslutningen och for till dagis och gungade!
 
• Detta ögonblick när kön började röra på sig efter typ 7h! (såå braa bild woohoo applåder Fanny!!)
 
• Hela denhär dagen i Närpes var bäst!
 
• När vi for till Kristinestad och spelade volleyboll med ett härligt gäng!
 
• Dedär några dagarna på jobbet som inte var såå farligt tråkiga! 
 
• Denhär maten, denhär solbrännan och dethär sällskapet! 
 
• När jag, Emilia och Victoria serverade på bröllop!
 
• Alla fina solnedgångar och alla gånger jag tvingat mina kompisar och föräldrar att stanna så att jag ska få ta en bild! 
 
• Behöver jag ens skriva något här?
 
• This night var ju ändå jäkla rolig!
 
• Till sist, när vi alla dansade polonäs på julfesten. Alla var så glada och det var en underbar känsla!
 
 
Upp