lång tisdag

|
Hej på er! Jag har egentligen ingen aning varför jag inte bloggade igår och ingen ursäkt heller för den delen. Jag var hemma hela dagen tills jag for och tränade lite och sen direkt till jobbet. Idag har jag däremot gjort en massa skojjigt! Vaknade sent och blev lunch till frukost. Sen fixade jag mig och blev upplockad av Erika och så for vi in till stan. Var på lite ärenden först och sen gick vi bara runt i butiker tills klockan slog 6. Då hade Bikbok, Kappahl och Cubus ordnat med tävlingar, bra erbjudanden och goodiebags vilket var supernajs! Kom nog hem med några små saker! For till mormor direkt efter och nu är jag äntligen hemma och sitter och hejjar på lejonen! Det ser bra ut än så länge. Heja Finland! :) 
#1 - - Sofia:

Ååh, va fanns i täiden goodiebags:en?

Svar: tyypp tandkräm, mobilskal, armband å rabattkuponger :)
Fanny Martin

Upp