förkyld igen

|
Hej på er! Tror inte jag bloggat om det men jag har varit förkyld två gånger nu på bara ett par veckor och nu har jag blivit det en tredje gång. Tror dock det har att göra med att jag börjat träna igen direkt förkylningen lagt sig och så har den kommit tillbaka. Men jag har så pass bra flow med träningen nu så vill inte ha paus, haha! Nåja, har bara mig själv att skylla på. 
 
Igår var jag in till stan för att kika efter en jacka (jag har fått lön tjohoo!). Kom dock hem med en sportbh istället och klickade hem jackan från Nelly.com istället. Får hoppas att den passar då den kommer för jag har verkligen suktat efter en sånhär jacka hur länge som helst. Vädret igår var inte på topp men idag skiner solen igen! Ska lägga mig ute i solen och läsa klart min bok. Ikväll kommer mamma och Ellen hem!!! ♥
Upp