söndag - tisdag

|
Hej på er! I söndas for jag och Natasha lite spontant iväg till Närpes för att bara umgås och komma bort lite. Den kvällen var vi bara ut och cyklade i det fina vädret! På måndag steg vi upp, käka frulle, packade en väska och drog iväg till stranden i Kristinestad. Där låg vi hela dagen och hade det härligt! Sen käkade vi den obligatoriska kotzonen innan vi for till Malax igen. Hade egentligen tänkt stanna i Närpes längre mennn jag hade jobb på måndagkväll så det blev lite ändrade planer. Efter jag hade jobbat klart for vi på picknick och när vi kom hem var vi båda aströtta och jag fick grym huvudvärk och kände mig inte allt bra. Vad var det i champagnen, hahah :D Nåja, vaknade upp idag som en ny människa typ och idag har vi bara kört vespa, solat och ätit godis. Ett par fina dagar har vi haft! Imorgon kör min jobbvecka som barnvakt igång! Vi hörs
Upp