umeå

|
Tjena! Nu är jag hemma igen! Båten kom tillbaka till Vasa sent igårkväll. Har haft en riktigt rolig liten resa. Hade sån tur att vi träffade på Linnéa på båten på ditvägen! Hela fredagen var vi i stan och fikade, shoppade, fotade och sen mötte vi upp Erica och gick och käka middag. Sen gick vi via hemmakväll och bara låg och pratade at her place resten av kvällen. På lördag var det prov hela dagen och sen hoppade jag in i en taxi som tog mig till hamnen. Hade ställt in mig på att vara ensam på båten med träffade Svante och Oskar vid terminalen så då fick jag sällskap iallafall! Jätteroligt! 
 
Idag ställde jag alarm för att hinna med allt som skulle göras. Jag är rätt stolt att jag hunnit (och framförallt att jag orkat) göra nääästan allt. Har lite kvar med vattenjumppan men fick ta paus när klockan slog 4 för att åka iväg på hockeymatch mellan Malax IF och Närpes Kraft! MIF tog hem vinsten också, grattis killar! Men nu är jag hemma so better start working. Ha det bra! 
Upp