tisdagsbabbel

|
Tre saker du skulle vilja uppleva igen
Den första 1D konserten när jag och Erika var värsta superfans, sommar 2015, julafton när man var barn
 
Tre saker du vill ha
En hundvalp, en lägenhet, en personlig mattelärare som kan hjälpa mig med läxorna när jag behöver
 
Tre saker du älskar
Att vara omringad av barn hela dagarna, att ge komplimanger, payday
 
Tre ord som beskriver dig
Morgonmänniska, positiv, snäll
 
Tre saker du vill förbättra
Min icke existerande sociala kompetens, livet för människor i fattiga länder, lagringsutrymmet i iPhones
 
Tre saker du kan vara utan
Jeans (världens onödigaste uppfinning), kaffe, smink
 
Tre drömmar du hoppas blir verkliga
Att jag får gifta mig, att jag kan skaffa egna barn, att jag har ett jobb jag trivs med
Hej på er! Igår efter jobbet hann jag bara hem och käka och byta om innan jag drog till simhallen för att dra vattengympa. Igår var nog dock inte riktigt min dag. Tappade bort mig och visade fel osv men inte kan det ju gå felfritt varje gång inte. När jag sen kom hem hade papsen äntligen fixat ett fönsterbräde åt mig! Hade planerat att ställa mina nya bebiskaktusar där men det såg bara konstigt ut så dom fick stå kvar där de stod innan. Nåja, har iallafall en plats att ställa stjärnan på nu! 
 
Somnade sedan tidigt och det är därför jag är uppe redan. Ska försöka vara lite produktiv nu på förmiddagen och fixa undan matteläxor, planera nytt vattengympapass och lite sådant. Ha en bra tisdag! 
 
Upp