tiden räcker inte till

|
Jag har så mycket att göra att jag inte vet var jag ska börja. Min hög med matteläxor växer snabbare än jag hinner räkna. Men så blir det väl när man pluggar två kurser lång matte samtidigt som man jobbar och försöker ha ett liv vid sidan om. Har också lovat nytt vattenjumppaprogram tills måndagen. Detta skulle inte vara ett problem om jag inte skulle till Umeå nu för att skriva högskoleprovet. Dit far två hela dagar. Får ta med mig matteböckerna och räkna på båten typ. Det finns väl ändå inte så mycket att göra på umeåbåten? Känner på mig att söndagen kommer vara alldeles för kort för allt som jag skulle behöva hinna med! 
 
Utöver stressen så har dagen varit alldeles underbar. Började dagen med att sova ut ordentligt efter att ha suttit vaken allt för länge och skrivit om en arbetsansökan typ 17 gånger. Behövde verkligen en sovmorgon! Sen hade jag och Emilia lunchdejt och gjorde tacopaj med quornfärs och det var jättegott. Jag kände i princip ingen skillnad mellan kött- och quornfärsen. Stort tips om ni inte testat! Sen blev det jobb i ett par timmar vilket var så härligt. Kidsen gör mig verkligen på så himla bra humör! 
 
 
Upp