4 from my phone

|
// Från förfesten i tisdas innan vi drog in till stan. Det var bara jag, Tobbe och Emilia som umgicks, spelade spel, skrattade och sjöng. Så himla mysigt! //
 
// Knäppte denna precis när vi kom ut från Ideapark i onsdas efter en hel dag med shopping. Klockan var runt 5-tiden kanske och solen höll på gå ner! Superfint! //
 
// Här har vi en glad tjej! Jag var på superbra humör och tyckte jag hade en riktigt snyggdag om jag får säga det själv. Mera såna dagar åt folket! //
 
// Friends & Burgers! Roadtrippade lite med Natasha igår och passade på att käka där när vi ändå var i Jakobstad. Jag hade inte så höga förväntningar faktist, men oj vad gott det var. För det första var maten så fin så man ville nästan inte äta den och doften av det nybakta brödet *emoji med hjärtögon* //
Upp