varning: neggo inlägg

|
Ny vecka - nya matteuppgifter. Känns faktiskt aningen jobbigt dethär med matten just nu. Jag känner mest att jag har tappat motivationen lite. 
 
Idag är det s-v-i-n kallt ute. Även fast man har sjutton lager med kläder finner vinden iallafall ett litet kryphål någonstans. Det gäller verkligen att hålla igång när man är ute på jobbet! Jag väntar bara på snön. Känns som det är en halv meter snö överallt förutom här. 
 
Nervositeten inför jobbintervjun kryper (okej kutar) närmare och närmare. Har inte börjat förbereda mig och jag får panik. 
 
I helgen sticker Natasha iväg till Malta i fem veckor på praktik och lämnar oss här i kylan. Även fast jag älskar december och snö skulle man ju inte precis tacka nej till sol och värme vaA? Nej. Tänk också att va ifrån henne i fkng 5v. Är det ens möjligt
 
Spoiler alert: Greys Anatomy är verkligen inte detsamma utan Derek. Har börjat se om serien från början hehe men for realz håll med om att det var bättre förr. 
 
Trots all denna negativitet har det varit en bra dag. 
 
Godnatt alla
Upp