sunday

|
VECKANS BÄSTA:
Alla underbara ungar ♥
 
 
VECKANS SÄMSTA:
Glömde mina Nikes i Pixne i fredas och nu är de borta jippiiii..
 
 
VECKANS KÖP:
Ett par vattentäta (they better be!) handskar! Nu får snön komma tillbax så jag får bygga snögubbar hela dagarna.
 
VECKANS JOBB:
Det vanliga eftis varje dag + extraknäck måndag, torsdag, fredag och lördag
 
 
VECKANS OVÄNTADE:
Att träffa på Mathilda idag! Superroligt ju!
 
 
VECKANS GODASTE:
Godiset jag köpte igår! Kan inte minnas när jag senast har köpt en påse lösgodis.
 
 
KOMMANDE VECKAS PLANER:
Jobba, jobba och plugga! Och sen jobba lite mer. Och eventuellt äta, sova och andas där emellan. Om jag hinner. 
 
Igårkväll hängde jag med Tobbe hela kvällen vilket var kul för det var evigheter sen senast! Somnade sent, vilket ledde till att jag vaknade sent. Trots det fick jag undan en hel del matteläxor innan jag och mamsen drog iväg på hockeymatch, så jag är nöjd! Resten av kvällen har jag bara legat i sängen med datorn i famnen. Älskar söndagar! 
 
Jaaa, det har som sagt varit en lång vecka med mycket program. Denhär helgen har varit sååå behövlig och välförtjänt om jag får säga det själv! Även om jag jobbade både fredag kväll och hela lördagen så känner jag mig utvilad nu och redo för en ny vecka! Vilket är tur för jag har troligtvis en lika fullspäckad vecka framför mig även denna vecka. En massa plugg skall tas igen innan proven kör igång nästa vecka, så det gäller att stay focused! Men jag gillar att ha många bollar i luften so I ain't complaining. Nu kör vi! 
Upp