måndag

|
Hej på er! Nu var det ett tag sen senast igen. MEN VI HAR FÅTT SNÖ! Lite åtminstone. Dock så bara stiger graderna på termometern så det blir knappast lågvarigt. Men vi får hoppas att vi får en vit jul iallafall! 
 
I torsdas for jag till Natasha för att umgås och hjälpa lite med packningen. I lördas for hon nämligen iväg till Malta i fem veckor från skolan. Det var ju inte det roligaste att säga hejdå på fredasmorgonen innan jag var tvungen att dra till jobbet. 5 veckor låter länge nu men de kommer flyga förbi med en väldans fart ska ni se! 
 
Igår firades farsdag först med lunch hos mormor och morfar. Mellan lunchen och efterrätten satt jag och kollade genom en massa fotoalbum. Jag älskar det! Så kul att se mamsen, papsen, mormor och morfar som unga. De var och är alla så stiliga! Efter ett par timmar hos morfar for vi också för att uppvakta farfar. Även där bjöds det på en massa gott! 
 
Nu är måndagen här igen. Hade tänkt att vara riktigt produktiv och plugga nu innan jobbet men jag kände inte den minsta motivation. Istället fixade jag frukost på sängen och knäppte på Greys. Ibland får man skjuta upp sina måsten litegrann! Nu ska jag fixa lunch till mig och mamsis innan jobbet. Ha en fin måndag! :)
Upp