babbel

|
Idag har jag räknat matte hela morgonen tills jag for iväg till jobbet. Skulle egentligen in till stan på matteteori efteråt men jobbade lite senare än vanligt så jag skippade det. For istället hem och hittade och började sortera i mammas gamla frimärkessamling från när hon var typ 10 år. Såå satisfying att bara sitta och plocka med det ett tag! 
 
Btw så har jag sån grym träningsvärk så det är helt sjukt! Jag har aldrig varit med om detta förut! Jag brukar nästan gilla att ha lite träningsvärk, då märks det ju lixom att man faktiskt har gjort något osv, men dethär är påriktigt brutalt. Var en sväng till gymmet med Ellen i måndas och körde arms and abs från Kaylas träningsprogram vilket appearently inte var världens bästa idé med tanke på att jag inte tränat ett dugg under hela sommaren. Kan knappt lyfta min vänstra arm. Nåja, ingen har väl dött av träningsvärk (skulle dock inte förvåna mig om jag blev den första)!
 
Sådär annars så har vi slut på balsam så mitt hår är k-a-o-s, jag har fått en jobbintervju (!!) och imorgon ska jag luncha med Emilia! Life's good (bortsett från hårkaoset)! Nu har jag lite beslutsångest om jag ska se ett par avsnitt Greys eller om jag ska gå och lägga mig tidigt. Vem försöker jag lura? Alternativ 1 lockar mer alla dagar i veckan. 
Upp