1 november

|
1 november idag vilket i pricip betyder att det är jul! Kan ju börja julpynta utan att verka allt för sjuk. Och köpa julklappar!! Ååh julen är verkligen det bästa jag vet, och snart är den här åter igen! 
 
Igår hade jag en riktig mysdag! Först mys med sovmorgon, mys på eftis, mys på vattenjumppan, mys på gymmet, okej nej jag tar tillbaka det, det var faktiskt enda som inte var mys igår men sen fortsatte myset hemma. Vet inte vad det var men allt var bara så mys. Fattar ni hur jag menar? Haha 😂 Om alla dagar ändå kunde vara sådär.
 
Idag har jag lekt hemmafru! Började dagen med att bädda sängen (!!) innan jag cyklade till butiken för att handla. Sen har jag tvättat två maskiner med tvätt + att jag har hängt och vikt tvätt! Klapp på axeln till mig. Nu måste jag fixa lite käk åt mig och dra iväg till jobbet. Adios 
Upp