into you

|
Hej på er! Nu var det ett par dagar sen jag kikade in här senast, men jag har varit rätt mycket på språng så vi skyller på det! I fredas var jag på ännu ett möte till stan och jobbade sedan kväll på dermoshop. I lördas var jag vid stafettkarnevalen hela dagen med ett gäng kompisar. Hejjade på petalax och träffade mycket folk gjorde vi där! Efteråt kollade jag semifinalen i hockey VM mellan Finland och Ryssland vilket slutade i vinst! Gör likadant i finalen ikväll! Sen for jag och Erika till Natashas villa där massa andra vänner också var och vi hade en bra kväll! Agerade chaffis och stupade i säng sent, sov i 4 timmar innan alarmet ringde och nu har jag jobbat hela dagen. Många timmar minus på sömnkontot och en jädrans huvuvärk men sånt får man ta! 
 
Annars då? Solen skiner och det är riktigt härligt att vara ute idag! Satte mig i solstolen nån timme efter jobbet med Alex & Sigge i öronen och bara njöt av värmen. Måste passa på när solen väl kikar fram. Störtdiggar Arianas nya album. Speciellt Into You och Be Alright snurrar på repeat. Den kommande veckan kommer antagligen bestå av mycket kvällsjobb men sovmorgnar och lediga dagar istället. Najs! Nu slutar jag babbla och sätter punkt.
Upp