tomathelg

|
Hej på er! Det känns som hundra år sen jag ens satt framför en dator men jag har verkligen inte haft tid, lust eller ork om jag ska vara ärlig. Jag bara lever life och gör allt annat än sitter hemma. Jag och Natasha tog helg tidigt eftersom båda var lediga så vi for iväg till Närpes redan i onsdas. Vi har bara umgåtts, sjungit för full hals, slösat mängder med pengar och bara varit. Så himla mys!
 
I helgen var det ju tomatkarnevalen som gällde så i fredas var vi först hos Anton en stund innan vi gick vidare till Viet på förfest efter många om och men. Jag hade en skitkul kväll med underbara människor!! 
 
På lördagen kom även Erika till Närpes och hängde med på fest dag 2! Vi gjorde oss i ordning och cyklade iväg till Emil på förfest och for sen därifrån till karnevalen. Allt för lite sömn har jag fått de senaste dagarna men det är väl så det ska vaa? Jag har verkligen haft en helt suverän helg iallafall! Tack till allihopa som var med och gjorde den grymare än grymast! 
Upp