äntligen fredag

|
Hej på er! Idag har vi somsagt varit till stan och lyssnat på föreläsningar om olika utbildningar vid Åbo akademi och Novia. Om jag ska vara ärlig så var det ingenting jag hörde idag som intresserar mig riktigt. Jag skulle verkligen inte ha lust att studera i typ 5 år till. Börjar bli så fruktansvärt skoltrött. Nu när skolan slutar ska jag till en början njuta av den finska sommaren och umgås med alla vänner så mycket jag kan innan alla åker iväg till sina nya skolor och studieorter och jag förhoppningsvis slipper iväg till lite varmare breddgrader för jobb till vintern! Drömmen!
 
Efter föreläsningarna gick jag runt på stan ett tag innan mamsen hämtade mig och vi for för att besikta bilen. Då vi kom hem köpte vi pizza! Nu ska jag va en liten pluggis och läsa till studenten såhär på en fredakväll :)
Upp