5 saker

|
5 saker som gör mig irriterad:
väderleksrapporter som aldrig stämmer
min telefon
folk som inte uppför sig 
folk som drar mina hörlurar ur öronen
mig själv, fegis!
 
5 saker som gör mig rädd:
högljudda människor
fulla människor
att åka på grusväg med ett fordon på två hjul
gräl
att prata inför grupp
 
5 saker som gör mig fascinerad:
folk som vet allt om allt
de som lyckas hålla det städat i längre än två dar
frisörer, makeupartister, nagelfixare och allt sånt, HOW?
människor med världens längsta tålamod
folk som sover hur länge som helst
 
5 saker som gör mig lycklig:
håltimmar
högtider
glada nyheter
bilder
ABI dagen
 
5 saker som får mig att gråta:
när man cyklar och det blåser hårt
tal
gulliga, känslomässiga grejer
saknad 
detta
 
5 saker ni inte visste om mig:
jag är superblyg runt människor som jag inte känner tillräckligt bra
jag har svårt för att släppa in människor
jag håller känslor inom mig och släpper ut tårarna först när jag är ensam
jag tycker att spyor är bland det äckligaste som finns
jag drömmer sjukt mycket
Upp