Vem är jag..

|
På restaurangen?
Jag ääälskar att äta på restaurang! Det händer inte så ofta så när det väl händer försöker jag verkligen ta vara på det! Det brukar dock sluta med att jag slänger i mig maten, haha! Jag beställer ofta också sådant som jag ätit förut som jag vet att jag kommer att gilla.  
 
På stranden?
Jag är barnungen. Den som kommer dit utan solkräm, vill bli brun som en pepparkaka men som inte kan ligga stilla i mer än 15 minuter innan det är dags att springa ut i vattnet. Jag älskar att hoppa, plaska och dyka! Det bästa jag vet är vågor!!
 
På efterfest?
Tror jag aldrig varit på en efterfest och jag tror inte jag kommer åka heller haha! Somsagt blir kvällen lätt för lång för min del så jag drar nog hellre hem och sover efter en fest. Tråkig som jag är heheh 
 
I klädbutiken?
Den som aldrig har några pengar! När jag väl har pengar hittar jag ingenting. Prövar typ 32535 plagg och hänger tillbaka allt. 
 
På klubben?
Detta ändrar så jäkla mycket från gång till gång. Ofta är jag den tråkiga som inte ens ville komma med från första början. Har jag varit på förfest innan brukar jag tycka att kvällen blir lite väl lång och blir lätt sur och grinig. Stannar aldrig till stängning om jag börjat på tidigt! När jag väl är på humör är jag den som springer runt som en galning och pratar med varenda kotte jag känner förutom mina vänner som jag kom dit med, heheh, sorryyyy ♥♥ 
 
I ett förhållande?
Jag har inte haft något seriöst pojkvän-flickvän förhållande men kan utgå från en kompisrelation istället. Då är jag den konflikträdda som alltid undviker gräl och bråk så långt det bara går. Den fega som inte säger emot utan bara gör som andra vill typ hehehe
 
På flygplan?
Den som ääälskar att flyga och är så fascinerad att jag sitter och tittar ut genom fönstret typ hela tiden och kommer hem med 200 bilder av en flygplansvinge och några moln. 
 
På morgonen?
På morgonen är jag den pigga. Jag är den som vaknar relativt tidigt och stiger upp direkt jag vaknar. Jag orkar verkligen inte ligga kvar i sängen i längre än 2 minuter. 
 
På kvällen?
På kvällen är jag oftast den som helst skulle stanna hemma, knäppa på en film och somna tidigt. Ibland är det bara så jääkla roligt att vara uppe sent och hitta på massa äventyr och roliga saker! 
Upp