måndag

|

1. Beroende av?

Sömn och mat

2. Vad får du oftast komplimanger för?

Ögon och hår, kläder, att jag är duktig i skolan, flitig, kreativ och snäll

3. Dina planer under 2016?

Ta studenten och skaffa jobb typää

4. Vad är det konstigaste du ätit?

Har typ inte ätit något konstigt

5. Hur ser dina morgonrutiner ut?

Alarmet ringer 07:42 och då ligger jag kvar i sängen ett par minuter innan jag stiger upp och sen bara klär jag på mig, sminkar mig, packar väskan, käkar frukost om vi har något gott och borstar tänder innan jag går ut till bussen lite över 08:00. Inte så intressant alltså haha

6. Serier du följer just nu?

Chicago fire och the vampire diaries just nu

7. 5 saker du vill göra i framtiden?

Gifta mig, skaffa barn, åka till Grakland, bli mormor/farmor och trivas på mitt jobb

8. Har du någonsin brutit mot lagen?

Har väl kanske hänt sig

9. Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

jag kommer :)

10. Vilka är dina närmsta vänner?

Erika, Tobias, Natasha och Emilia

Upp