one direction

|
 
Kom hem från Hesa imorse typ 5-tiden. Vi har hafdt en jättebra helg överlag bortsett från ett par saker! På fredagen shoppade vi hela dagen och sen på kvällen var vi och åt till Amarillo med Karro och Madde. På lördagen köade vi från halv 9 på morgonen. Det var sol och varmt ända tills det mitt i allt började ösregna, och då menar jag verkligen ÖSregna! Allas saker sköljdes bort från marken och det var kaos. Alla mina saker blev helt dyngblöta, likaså min lilla bebis, kameran. När det slutade regna startade jag den för att se om den fungerade och detta är sista bilden jag knäppte på hela dagen. Efter detta började skärmen spraka och ha sig och jag har inte fått igång den sedan det. Just nu ligger han i en påse med ris. Får hoppas på ett mirakel. Jag har ett par bilder och videor i telefonen men det är allt! Sen var det massa finnar och ryssar som trängdes som fan där inne. Men bortsett från det har det varit helt fantastiskt. Jag lixom glömde allt när one direction började spela! De var otroliga ännu en gång. De sviker aldrig! 
Upp