bar, tårta och skola

|
I fredas vetefan vad jag gjorde haha, men på lördag jobbade jag hela dagen och fick finbesök till kiosken. Såå söötaa! Spelade även monopol i brist på annat att göra. Sen mittiallt fick jag för mig att åka på bar så efter jobbet fixade jag mig och så sjutsade papsen mig till Simons lägenhet där jag, Erica och Hanna förfestade lite grann hahha! Blev nu inte så värst mycket bar för mig men vi provar igen en annan gång xD På söndag var sista dagen jag och Lena jobbade tillsammans såå vi gjorde tortillas och bara myste medan det regnade. Efter jobbet for jag raka spåret till Natasha där jag fick tårta och korv. På kvällen for vi ut och köra till Närpes och överallt. Var bl.a. till Fagerö och gick ett varv runt området och snackade om gamla minnen, körde allt för många varv i en rondell och firade Natasha vid 12-slaget! Imorse sjöng vi för henne och sen kollade jag massa serier medan hon sov vidare. Sen har vi vart och simmat i regnet, vilket var skitkallt, ätit mer tårta och varit på finska prepkurs inför studentskrivningarna. Skiiiittråkigt att lixom börja "skolan" två veckor innan vi börjar påriktit men sånt man får ta! Grattis än en gång till lillskrutten som fyller 18 år idag! 
Upp