2015

|
Hur har ditt 2015 varit?
Jag har haft mina toppar och mina bottnar men helt klart ett av de roligaste åren hittills! Speciellt sommaren! 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massa grejer! Säkert mer än de jag kommer på men t.ex. kört bil och varit på bar osv.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med Erika iår igen haha! Sen finns det inte så mycket annat :)
 
Blev du kär i år?
oooooojjaaaa
 
Har du haft ett förhållande under 2015?
Nej haha
 
Vad är ditt största framsteg 2015?
Blivit mer säker i mig själv skulle jag säga och slutat bry mig ännu mer om andras tankar och åsikter
 
Vad är det bästa som hänt dig 2015?
Juni
update jaja känner att jag måst förklara mig här. Hela juni var underbart! Skolavslutningen, fester, midsommarn, konfirmationer och allt möjligt annat roligt + att jag inte jobbade (förrän i slutet av juni)!! 
 
Vad är det sämsta som hänt dig 2015? 
September
update haha samma här. September var en pissmånad. N O L L skolmotivation, trött och sur på allt och alla, massa gräl med nära och kära och värmen försvann och humöret sjönk i botten. hehe there u go
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Neej inget värre fel har det varit på mej, bara samma gamla vanliga haha
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Vaknade av frukost och presenter på sängen, sen for jag in till stan med Tobbe och köpte champagne! Sen kom lite släktingar hit och vi åt smörgåstårta och jag fick min biil!!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin again haha
 
Vilket är ditt bästa inköp 2015?
Mina Nikes lätt!
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna om 2015? 
Summerthing - Afrojack 
Love me like you do - Ellie Goulding
 
Vart reste du under 2015?
Barcelona och Helsingfors
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa! Ser tillbaka på alla fina sommarminnen med ett stort leende på läpparna! 
 
Den bästa nya människan du har träffat?
Har inte träffat så himla många nya men jag har lärt känna ett par bättre, men kan inte bara välja en!
 
Har du bytt vänskapskrets under 2015?
Nej det har jag inte. Mina samma gamla kompanioner är stuck with me haha!
 
Vem saknade du?
Saknar alla som jag inte sett sen i somras så himla mycke så de är inte ens sanTT!! 
 
Vad ser du mest fram emot 2016?
Att ta studenteeeeennnn!!!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Kämpa ända till slutet. Ge allt du har. Ge inte upp dina drömmar. Ta vara på den sista tiden i skolan!
Upp