2014

|
Hur har ditt 2014 varit?
Det har varit väldigt blandat och mycket drama hit och dit tycker jag men braa! 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Säkert massor med saker! Bodde t.ex en vecka på en villa med tre av mina bästa vänner utan internet och telefoner, bästa på hela sommaren! 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med Erika, stått på mig mera och tagit vara på tiden, njutit, sparat pengar och bjudit på mig själv hehe
 
 
Blev du kär i år?
ooojaa
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
Nix
 
Vad är ditt största framsteg 2014?
Blivit bättre på att inte bry mig om vad andra tycker och tänker
 
 
Vad är det bästa som hänt dig 2014?
Att jag har fått tillbaka kontakten med Tobias lätt
 
Vad är det sämsta som hänt dig 2014? 
Det finns ingen dålig sak som jag vill få ogjord eller som jag ångrar, jag lär mig av mina misstag
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Var sjuk ett par månader i början av året, samt lite förkylningar men inget värre
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Vaknade av frukost och presenter på sängen, sen kidnappa mamma mej och förde mig till Natasha och Emilia som hade ordnat picknick i parken med ballonger och mina favvo muffins/paj-saker, sen dagen efter typ hade jag släktkalas och så blev jag kidnappad igen haha
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin antagligen haha
 
Vilket är ditt bästa inköp 2014?
Mina fjongbyxor I guess
 
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna om 2014? 
Du och en annan - Kristian Täljeblad
 
Vart reste du under 2014?
Italien och Sverige, samt huvudstaden 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa! Alla fina kvällar i Fagerö. Fast det har varit rätt så mycket drama och kvällen kanske inte var å himla rolig just då, så nu när man ser tillbaka, fyfan vad bra
 
 
Den bästa nya människan du har träffat?
Kan absolut inte välja en människa av allihopa jag har träffat under detta år nonono Jag har seriöst träffat så himla fina människor så det är inte ens sant och jag är så tacksam
 
Har du bytt vänskapskrets under 2014?
Vissa är kvar sen tidigare, vissa är nygamla vänner och vissa är heelt ute ur bilden, samt känns det som att hela klassen har kommit varandra närmare under detta år, man kan prata och samarbeta med precis varenda kotte
 
Vem saknade du?
Simon, Nikke och Jari
 
 
Vad önskar du att du gjort mera under 2014?
Tagit mera bilder! Jag har rätt mycket telefonbilder och oseriösa bilder men haha önskar att jag skulle varit mera aktiv med systemkameran
 
Vad ser du mest fram emot 2015?
Sommarlov och att påbörja tredje och sista året i gymnasiet, samt att one direction kommer till finland, awesome! 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Fortsätt på samma sätt! 
 
Upp